
תקנון מועדון לקוחות

רשת חנויות הפנינג ורשת חנויות הפנינג טויס (להלן: "הרשת") מנהלות מועדון ללקוחות הרשת (להלן: "המועדון"), לשירות קהל לקוחות הרשת ברחבי הארץ.
תקנון:
תקנון זה נועד להסדיר את התנאים על פיהם מתנהל מועדון הלקוחות להלן "התקנון"
השתתפות במועדון הלקוחות וקבלת ההטבות מכוח השתתפות זו, תהא בהתאם לתנאים המפורטים בתקנון זה.
הצטרפות למועדון והחברות בו:
ההצטרפות למועדון הלקוחות כפופה לתנאי התקנון שלהלן, כפי שיופיעו מעת לעת. לקוח המועדון אחראי להתעדכן בהוראות תקנון זה כפי שיהיו מעת לעת ובהטבות המגיעות לו. אשור התקנון מהווה תנאי להצטרפות למועדון הלקוחות וכל לקוח המצטרף כחבר למועדון הלקוחות נחשב כמי שקרא והסכים להוראות תקנון זה.
רק יחידים בני 16 ומעלה, זכאים להצטרף למועדון ולהיות חברים בו
ההצטרפות למועדון ו/או החברות בו מותנית בהסכמת הרשת, אשר לה שיקול דעת מלא לסרב לבקשת הצטרפות ו/או חברות ו/או חידוש חברות במועדון, מכל סיבה שהיא וללא צורך בהנמקה כלל.
ההצטרפות למועדון תיעשה באמצעות לינק לרישום באתר האינטרנט של הרשת דרך הטלפון הנייד.
על חבר המועדון לעדכן את הרשת בכל מקרה של שינוי באחד או יותר מהפרטים המופיעים בטופס ההצטרפות למועדון. הרשת לא תהיה אחראית במידה ולא נתקבלו הודעות ו/או לא עודכנו פרטי מבצעים ו/או הטבות, כתוצאה מכך שחבר המועדון לא עדכן את פרטיו כנדרש.
ככל שייקבע על-ידי הרשת כי החברות במועדון מוגבלת בזמן, חידוש ו/או הארכת החברות במועדון ייעשו באמצעות אתר האינטרנט של הרשת.
הרשת שומרת לעצמה את הזכות לשנות או להפסיק את פעילות מועדון הלקוחות בכל עת ובכל דרך שתבחר, על פי שיקול דעתה הבלעדי.
הרשת שומרת לעצמה את הזכות לשנות את הוראות תקנון זה ו/או חלק מהם לרבות סוג או שיעור ההטבות המגיעות ו/או יגיעו לחברי מועדון הלקוחות בכל עת ובכל דרך שתבחר, על פי שיקול דעתה הבלעדי.
הצטרפות למועדון הלקוחות: חבר במועדון הינו – כל אדם פרטי, אשר ביצע רשום מלא באתר הרשת או אשר הוריד את אפליקציית המועדון. תנאי ההצטרפות למועדון יכולים להשתנות בהחלטה ובשיקול דעת בלעדי של הרשת, לרבות גבייה דמי הצטרפות.
תוקף החברות במועדון מוגבלת ל- 12 חודשים. הרשת רשאית לשנות את תקופת החברות, להאריכה או לקצרה על פי שיקול דעתה הבלעדי
החברות במועדון הינה אישית והזכויות מכוחה מוקנות אך ורק לחבר המועדון, אשר פרטיו מופיעים ברישומי המועדון, כפי שנמסרו על-ידי החבר במעמד ההצטרפות למועדון ובכפוף לתנאים והמגבלות המפורטים בתקנון זה.
ההטבות ושינוי הטבות או הפסקתן:
הטבות במועדון הלקוחות: חברות במועדון ו/או הצגת כרטיס מועדון בתוקף יקנו לחבר המועדון הטבות, כמפורט להלן, וכפי שיעודכנו מעת לעת:
הרשת תעדכן מעת לעת את לקוחות המועדון בדבר המבצעים הייעודיים לחברי המועדון לרבות אך לא רק
תכנית נקודות לצבירה
הטבות יום הולדת
מבצעי הנחה ייעודיים לחברי המועדון על מגוון מוצרים. הרשת תעדכן את הלקוחות בדבר שיעור ההנחה ותוקף המבצע.
ההטבות הינן אישיות ואינן ניתנות להעברה או לצבירה, מוגבלות בזמן ובאופן המימוש בהתאם תנאי ההטבה כפי שיתפרסמו, בכל מקרה לא ניתן להמיר הטבה לשווה ערך כספי ולא יינתן החזר כספי כנגד הטבה.
הרשת רשאית בכל עת, לפי שיקול דעתה, לערוך שינויים בנוגע להטבות חברי המועדון או להפסיקן, כולן או חלקן, לתקופה כלשהי, או להפסיק את פעילות מועדון החברים, מבלי שתחוב בשל כך באחריות כלשהי לגורם כלשהו, לרבות לחברי המועדון, ובלבד שהודיעה על כך לחברי המועדון בהתאם להוראות התקנון כפי שיעודכן מעת לעת.במקרה של הפסקת פעילות מועדון החברים, יושב חלק יחסי של דמי החבר לתקופת החברות, ככל ששולם, בהתאם לתקופה שנותרה עד לפקיעת חברותו במועדון.
ביטול או הפסקת חברות במועדון או חסימת כרטיס מועדון:
הרשת רשאית בכל עת לבטל כל כרטיס מועדון ו/או להפסיק את חברותו של כל חבר מועדון ו/או לחסום כרטיס מועדון, בהתאם לשיקול דעתה המוחלט והסופי, אף ללא הודעה מוקדמת, מכל סיבה שהיא וללא צורך בהנמקה כלל, לרבות, אך מבלי לגרוע מכלליות האמור, במקרה של מסירת פרטים לא נכונים לרשת, שימוש לרעה בחברות ו/או בכרטיס המועדון, העברת כרטיס המועדון לאחר, התנהגות לא הולמת, וכיו"ב.
חבר מועדון זכאי בעל עת לבטל או להפסיק את חברותו במועדון, באמצעות פנייה לאתר האינטרנט שלה, והרשת תבטל את חברותו במועדון בתוך 7 ימי עסקים מקבלת פניה כאמור.
הודעות ופניות:
הודעות הרשת לחברי המועדון ובכלל, בכל הנוגע למועדון הלקוחות, ובכלל זה לגבי שינוי בתקנון זה ו/או בדמי החבר ו/או בהטבות ו/או בנוגע לפעילות מועדון הלקוחות ו/או לזכויות חברי המועדון, ייעשו בכל דרך שהרשת תחליט לפי שיקול דעתה המלא, לרבות באמצעות דואר אלקטרוני ו/או הודעת סמס לכתובת ו/או למספר הטלפון שנמסרו לרשת ו/או באתר האינטרנט ו/או באפליקציה של הרשת, מבלי שלחברי המועדון תהיה טענה ו/או דרישה בקשר לכך.
עם ההצטרפות למועדון הלקוחות, מאשר חבר מועדון הלקוחות כי ידוע לו שהרשת תפנה אליו מעת לעת בחומרי פרסום וחומרים אחרים הקשורים לפעילות המועדון, בכל אמצעי התקשורת לרבות ולא רק לרבות דואר אלקטרוני, ו- SMS, ועוד והוא מאשר לה לעשות כן.
סבר חבר מועדון כי לא נצברו לו נקודות FUN, או כי לא ניתנה לו הטבה, להם הוא סבור כי הינו זכאי, יפנה בכתב לרשת בצירוף החשבונית וכל מסמך רלבנטי אחר. החלטת הרשת בפניית חבר המועדון תהיה סופית.
הנהלת המועדון שומרת לעצמה הזכות לשנות את גובה דמי ההצטרפות ו/או לבטלם, בכל עת, ובהתאם. לשיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת. היה ושונו דמי החבר במהלך תקופת חברותו של חבר מועדון יחול השינוי לגבי תקופת החידוש בלבד.
הרשת מתחייבת לנקוט אמצעים סבירים להגנה ואבטחה של מידע הנמסר לה על-ידי חברי המועדון, אך אינה יכולה להבטיח כי המידע יהיה חסין באופן מוחלט מפני גישה בלתי מורשית. הרשת לא תהיה אחראית לגילוי ו/או שימוש במידע שנמסר לה על-ידי חברי המועדון, כתוצאה ממעשה ו/או מחדל שאינו בשליטתה ו/או מחדירה בלתי מורשית למידע מצד גורם כלשהו.הרשת לא תעביר לגורמים אחרים את פרטי חברי המועדון ו/או מידע המאפשר את זיהויים, ללא הסכמתם מראש.מילוי טופס הבקשה להצטרפות לחברות במועדון והחתימה עליו ו/או רכישת כרטיס מועדון, מהווה אישור לכך שהרשת תשמור נתונים שהתקבלו במהלך פעילות חבר המועדון, ולפניית הרשת, בין בעצמה ובין באמצעות גורמים אחרים כלשהם, בכל אמצעי תקשורת, לרבות הודעות סמס ודואר אלקטרוני, ולצירוף חבר המועדון ו/או לקוח הרשת לרשימת התפוצה של הרשת, ומבלי שהדבר ייחשב כפגיעה בפרטיות. אדם המתנגד לאמור, יפנה לרשת במשרדיה, באחד מסניפיה ו/או באתר האינטרנט שלה, ויודיע על סירובו לקבלת הפניות ו/או יבקש כי מידע המתייחס אליו יימחק ו/או לא יימסר לאחר, וכל עוד לא עשה כן, יראו אותו כמסכים לאמור.
זיהוי חבר המועדון יעשה באמצעות מספר הנייד האישי של חבר במועדון אותו מסר בעת הרישום המועדון ו/או בדרך אחרת שתקבע מעת לעת, והכל בהתאם לשיקול דעתה של הרשת ו/או מי מטעמה.
כל חבר מועדון הלקוחות יהיה האחראי הבלעדי לעדכון פרטיו בכל מקרה של שינוי מספר נייד, כתובת דואר אלקטרוני או כל פרט רלוונטי אחר. עדכון הפרטים יבוצע באמצעות פנייה לרשת ולא תשמע כל טענה כלפי הנהלת המועדון ו/או מי מטעמה לעניין אי קבלת הטבות המועדון, מחמת טעות במסירת פרטי הזיהוי ע"י הלקוח.
ביטול החברות במועדון הלקוחות: כל חבר מועדון יהיה רשאי להפסיק את חברותו במועדון באמצעות שליחת מייל למשרדי הנהלת הרשת. הודעת החבר על הפסקת חברותו במועדון תחשב כהודעת ויתור על זכויותיו והטבותיו שנצברו במועדון הלקוחות, כמו כן, החבר לא יהיה זכאי לקבלת החזר דמי החבר במידה ונגבו.
נוסח התקנון יפורסם מעת לעת באתר הרשת
יצירת קשר – דרך אתר הרשת: Happ.co.il או דרך הטלפון: 09-9576757
הטבות לחברי המועדון מעודכן לספטמבר 24:
14.1. צבירה של נקודות FUN ומימוש הטבת FUN –
צבירת נקודות Fun תהיה ברכישת כול מוצרי החנות למעט מוצרים אשר נמכרים במבצע מחיר ואשר מסומנים בחנות במדב קת מבצע.
חבר המועדון יהיה זכאי לצבור נקודות FUN על רכישה מזכה בצבירת נקודות ברשת. עבור כול קניה מזכה ברשת הפנינג או הפנינג טויס יקבל חבר המועדון נקודת FUN אחת על קניה בסך 1 ₪. מימוש נקודות ה- FUN מותנה בצבירה של 600 נקודות FUN.
בקניה מצטברת של 600 ₪ יקבל חבר המועדון שובר הטבה בסך 50 ₪ (כנגד 600 נקודות FUN ) אשר יהיה בתוקף עד 12 חודשים מיום משלוח השובר ללקוח.
רכישה מזכה בצבירת נקודות FUN, לעניין זה היא רכישה אך ורק במזומן או בכרטיס אשראי ו/או תשלום בכרטיס מתנה של הרשת.
למעט:
א. מימוש זיכויים
ב. הטענת כרטיס מתנה של הרשת
ג. תשלום באמצעות אמצעי תשלום אחרים כגון קופונים, שוברי מתנה
ד. מוצרים/ מקרים ספציפיים שהגדירה הרשת
ה. מוצרים במבצע כפי שהרשת תבצע חודש בחודשו
להלן התנאים למימוש הטבת FUN:
מיד עם ההצטרפות למועדון יקבל החבר עבור כל רכישה מזכה ברשת נקודות FUN בהתאם למנגנון הרשום לעיל.
נקודות FUN הינן נקודות אישיות, אותן צובר החבר ובכל מקרה, אינן ניתנות להעברה ו/או לאיחוד ו/או להמרה למזומן ו/או לשובר זיכוי.
תוקף כל נקודת FUN נצברת הוא לשנה אחת בלבד, ללא אפשרות להארכת תוקף השובר. בתום השנה ימחקו הנקודות מחשבון חבר המועדון. המחיקה תתבצע באופן אוטומטי, והרשת תודיע לחבר מראש על המחיקה.
המרת נקודות ה- FUN לשובר FUN מותנה בקיומה של יתרת זכות מינימלית של 600 נקודות FUN (נקודות זכות הצבורות בחשבונו של החבר). ברגע שיצברו 600 נקודות FUN הן יומרו ל- 50 ₪ להלן הטבת FUN ויינתנו למימוש כשובר הטבה.
לאחר המרת 600 הנקודות לשובר FUN ימחקו 600 נקודות. לא יהיה החבר זכאי לממש את שארית נקודות FUN שנותרו לזכותו ככל שנותרו, וזאת עד אשר יצטברו ביתרתו שוב לפחות 600 נקודות FUN שיומרו לשובר FUN חדש.
לגבי מוצרים במבצע/הנחות/קופונים - המחיר הקובע לעניין צבירת נקודות FUN יהא המחיר ששולם בפועל לאחר ההנחה/המבצע/הקופון/ מימוש שובר FUN.
שובר FUN יונפק לכל היותר תוך 24 שעות מהעסקה שבה נצברו 600 נקו דות.
לא ניתן לממש שובר FUN באותה העסקה בה נצברו נקודות FUN שהשלימו את הצבירה ל 600 נקודות.
מימוש שובר FUN יתאפשר על ידי הזדהות כחבר מועדון וזיהוי החבר באמצעות תעודת זהות ומספר טלפון נייד איתו נרשם למועדון.
לא תתאפשר צבירה ו/או מימוש נקודות FUN בדיעבד.
במידה וחבר מועדון מבטל עסקה או חלק ממנה שנעשתה במסגרת רכישה מזכה, יקוזזו/ינוכו נקודות FUN הזכות אשר ניתנו לו בעבור אותה עסקה או חלק ממנה מסך נקודות הזכות שנצברו עד לאותה עת בחשבונו. באם ניתן לו שובר FUN יבוטל השובר ויתרת הנקודות בניכוי הנקודות שנמחקו עקב העסקה שבוטלה יוחזרו לו.
שובר FUN ניתן למימוש בקניה אחת בלבד. לא ניתן לקבל החזר כספי ו / או זיכוי בגין שובר FUN.
הצבירה והמימוש מוגבלים לחמש הטבות ללקוח.
הרשת רשאית לשנות מעת לעת את שעור נקודות FUN הנצברות בכל רכישה מזכה, לפי שיקול דעתה הבלעדי לרבות במסגרת מבצעים והטבות שונות, בכפוף לכל דין.
מבצעים והטבות - אין כפל הנחות מבצעים והטבות, לא ניתן לממש הטבות והנחות נוספות באותה עסקה, לא ניתן לממש יותר מהטבה אחת בעסקה.
14.2. הטבת יום הולדת –
ניתנת לשני מוטבים כפי שהוגדרו בטופס הרישום למועדון.
הטבת יום הולדת בגובה של 20% הנחה לקניה אחת ניתנת למימוש בחודש שבו חל יום ההולדת של המוטב.
במידה ויום ההולדת של אחד המוטבים חל בחודש ההצטרפות למועדון עדכון ההטבה בכרטיס המועדון יבוצע לאחר 24 שעות ממועד ההצטרפות ולמשך 30 יום מיום קבלת ההטבה.
מימוש ההטבה מותנה בהצגת מס נייד של חבר מועדון תקף ותעודה מזהה של חבר המועדון.
ההטבה הינה חד פעמית וניתנת למימוש בקניה אחת בלבד.
אינה ניתנת להארכת תוקף.
לא ניתן לקבל החזר כספי ו / או זיכוי בגין הטבת יום הולדת.
לא ניתן לממש יותר מהטבה אחת בעסקה.
הרשת רשאית לשנות מעת לעת את שעור נקודות FUN הנצברות בכל רכישה מזכה, לפי שיקול דעתה הבלעדי לרבות במסגרת מבצעים והטבות שונות, בכפוף לכל דין.