
נגישות חנויות הרשת
רשת חנויות הפנינג והקניונים בהם אנו פועלים מייחסים חשיבות רבה למתן שרות שווה ונגיש לאנשים עם מוגבלות במרכזי הסחר השונים. הקניונים מקפידים לעמוד בהוראות חוק השוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התאמת הנגישות למבנים, תשתיות וסביבה והתאמת הנגישות לשרות.
חלק זה באתר מטרתו ליידע אנשים עם מוגבלות כיצד ניתן להיעזר מהסדרי הנגישות של הרשת והקניונים.
נגישות הקניונים ומרכזים מסחריים
-
כניסות הקניונים מותאמות נגישות.
-
בקניונים מעליות נגישות הכוללות מערכות תומכות שמע
-
שילוט הכוונה מתאים ומתקני נגישות ספציפיים
-
תאי שרות נגישים
-
חניות נגישות לאדם עם מוגבלויות - לרכב בעל תג נכה
-
באתר של כל קניון וקניון מפורט אופן ההתקשרות לקניון לצורך קבלת מידע ספציפי אודות הנגישות לקניון. כמו כן מצוין פרטי ההתקשרות עם רכז הנגישות של אותו קניון לרבות: טלפון נייח, טלפון נייד לצורך מענה או משלוח מסרון וכתובת דוא״ל.
נגישות חנויות הרשת
-
הדרכות שירות עובדים: צוותי הניהול והמכירות בחנויות עוברים הדרכות כיצד לספק שירות לקוחות נגיש ורגיש
-
עזרים: בכלל חנויות הרשת קיים מכשיר ייעודי ללקוחות עם מוגבלויות בשמיעה לצורך שיפור נגישות השרות.
-
האחראי לנגישות בכול חנות הפנינג הוא זכיין החנות. מספר הטלפון הנייד של הזכיין לשרות במשך כול שעות היום מפורט בהמשך. ניתן להתקשר או לחלופין לשלוח הודעת ווטצאפ או מסרון.
-
האחראי נגישות בכול חנות ישמח לעמוד לרשותכם, לסייע לכם באופן אישי ולתת מענה רגיש ומכבד.
-
אחראי נגישות ברשת הוא מנכ"ל החברה.
-
נשמח לקבל פניות לקבלת מידע נדרש ו\או הצעות לשיפור באמצעות מייל info@happ.co.il טלפון 052-5562737 09-9576757 או הודעת ווטצאפ
במידת הצורך לסיוע נוסף ניתן להתקשר לשירות לקוחות או ישירות לחנות שבכוונתכם לבקר.